آموزش تبدیل پاسپورت الیاس به فرمال در وب مانی

  • تالارارز
  • چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰
, , ,

همانند هر سیستم مالی که با پول سروکار دارد، وبمانی نیز به منظور جلوگیری از پولشویی و ریسک های امور مالی دارای یک سیستم احراز هویت است. هرچه احراز هویت شما در سیستم وبمانی کامل تر باشد محدودیت های نقل و انتقال نیز کمتر می شود. در این مقاله به شما آموزش تبدیل پاسپورت الیاس به فرمال در وبمانی را خواهیم داد که چگونه می توانید سطح خود را در سایت وبمانی ارتقا داده تا پس از آن بتوانید به راحتی درآمدهای ارزی خود را از طریق ما دریافت کنید.

سطح های کاربری پاسپورت وبمانی

نوع پاسپورتروزانههفتگیماهانه
Alias (آلیاس)100 دلار300 دلار500 دلار
Formal (فرمال)3,000 دلار10,000 دلار15,000 دلار
Personal (پرسنال)نامحدود نامحدود نامحدود
محدودیت های نقل و انتقالات سطح های مختلف وب مانی

سطح آلیاس

پس از افتتاح حساب وبمانی، سطح کاربری و پاسپورت شما در وبمانی آلیاس است. در این مرحله تنها شماره موبایل شما تایید شده است و نام و نام خانوادگی و هویت شخصی شما برای وبمانی نامعلوم است. با این حال امکان نقل و انتقال کمی به شما داده می شود. اما برای نقد درآمدهای ارزی تان در سایت ما نیاز دارید تا سطح کاربری خود را در سایت وبمانی به Formal تغییر دهید.

سطح فرمال

پس از ارسال گذرنامه یا کارت ملی تان به وبمانی و مشخص شدن هویت کاربری شما، سطح تان به Formal تغییر می یابد که پس از آن می‌توانید درآمدهای ارزی خود را به راحتی نقد کنید. انجام این مرحله معمولا دو روز کاری زمانبر است.

سطح پرسنال

برای داشتن این سطح نیاز است که به صورت حضوری به یکی از نمایندگان وبمانی که مجوز اعطای این پاسپورت را دارد مراجعه کنید و مدارک هویتی‌تان را ارائه دهید. شمار این نماینده ها در ایران بسیار محدود است.

آموزش دریافت پاسپورت فرمال

در اینجا ما به شما آموزش میدهیم که چگونه می توانید پاسپورت الیاس خود را به فرمال تبدیل کنید و از محدودیت ها را کاهش دهید.

مدت زمان ثبت درخواست 10 دقیقه

ورود به سایت ثبت درخواست

ارتقای پاسپورت وبمانی

برای ارتقای پاسپورت آلیاس به فرمال ابتدامی بایست وارد وبسایت https://passport.wmtransfer.com شوید تا درخواست خود را ثبت کنید. سپس بر روی Apply for Webmoney Passport کلیک کنید. سپس وارد حساب وبمانی تان شوید. (اگر از قبل وارد حساب وبمانی‌تان شده اید مرحله بعد را انجام دهید.

مطالعه توضیحات

در این مرحله توضیحاتی در ارتباط با تبدیل پاسپورت آلیاس به فرمال و مدارک مورد نیاز داده شده است که می بایست پس از مطالعه بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

وارد کردن اطلاعات فردی

ارتقای پاسپورت به فرمال

در این مرحله می بایست اطلاعات فردی خود را مطابق کارت ملی تان (یا گذرنامه) وارد کنید. با توجه به توضیحات موجود در تصویر، فرم را تکمیل کنید.
توجه: موارد مربوط به بند الف تا د را مطابق توضیحات زیر تکمیل کنید:

بند الف: برای انتخاب city/country بر روی گزینه Set کلیک کنید. در صفحه باز شده، نام شهر خود را به انگلیسی وارد کنید. از راهنمای تصویری زیر استفاده کنید:
انتخاب شهر

بند ب: شماره ملی خود را وارد کنید. (در صورتی که از گذرنامه استفاده مکینید، شماره گذرنامه را وارد کنید).
بند ج: اگر از گذرنامه استفاده میکنید، تاریخ صدور گذرنامه به میلادی را وارد کنید. اما اگر از کارت ملی استفاده میکنید، ابتدا تاریخ انقضای کارت ملی تان را به میلادی تبدیل کنید و سپس 7 سال از آن کم کنید. برای تبدیل تاریخ می توانید از این لینک استفاده کنید.
بند د: اگر از کارت ملی استفاده می کنید عبارت National Organization for Civil Registration را وارد کنید. اگر از گذرنامه استفاده میکنید، عبارتی که در قسمت Place of issue گذرنامه تان موجود است را وارد کنید.

پس از انجام این مراحل، گزینه Save را بزنید.

وارد کردن تاریخ انقضای مدرک هویتی

وارد کردن تاریخ انقضای مدرک هویتی

تاریخ انقضای مدرک هویتی خود را وارد کنید. اگر از کارت ملی برای ارتقای پاسپورت استفاده کرده اید، تاریخ انقضای کارت ملی خود را به میلادی وارد کنید. اگر از گذرنامه استفاده می کنید تاریخ Date of Expiry موجود در گذرنامه تان را وارد کنید. سپس گزینه Save را کلیک کنید.

آپلود مدرک هویتی

آپلود مدرک هویتی

در این مرحله تصویر روی کارت ملی و پشت کارت ملی را آپلود کنید. اگر از گذرنامه استفاده میکنید تصویر صفحه 2 و 3 را ارسال کنید. عکس های ارسالی بایستی باکیفیت وشفاف باشد و چهارگوشه مدرک هویتی در تصویر قرار گرفته باشد.
سپس بر روی گزینه Upload Passport Copy کلیک کنید.

انتخاب نوع مدرک هویتی

انتخاب مدرک هویتی

در این مرحله تصاویری را که آپلود کرده اید نشان داده می شود. شما باید نوع آن را مشخص کنید. اگر تصویر کارت ملی را آپلود کرده اید گزینه ID Card و اگر از گذرنامه استفاده کرده اید Passport را انتخاب کنید.
بر روی گزینه Finish Upload کلیک کنید.

مراحل تمام شد. مدت زمان بررسی درخواست شما توسط وبمانی دو روز کاری می باشد. معمولا تغییر در وضعیت درخواست از طریق ایمیل یا برنامه خود وبمانی به اطلاع خواهد رسید اما جهت بررسی می توانید از لینک https://events.wmtransfer.com/user/aaa استفاده کنید. (به جای aaa شماره WMID خود را وارد کنید.

همچنین اگر تا کنون حساب وبمانی نداشته اید شما می توانید آن را به راحتی و رایگان افتتاح کنید. آموزش افتتاح حساب وبمانی را جهت راهنمایی مطالعه کنید.

اگر پس از گذشت سه روز کاری نتیجه ای دریافت نکردید از طریق لینک https://support.wmtransfer.com/ با پشتیبانی وبمانی در تماس باشید.

4.4 9 رای
امتیاز مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی در
guest
3 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر رای ترین
بازخوردهای درجا
دیدن همه نظرات