آموزش ساخت کیف پول تتر TRC20 در ولت Trust

  • تالارارز
  • جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
, , ,

یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران نوسان قیمت ارزهای دیجیتال است. آن‌ها برای فرار از این مشکل می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به استیبل کوین تتر تبدیل کنند که همیشه یک دلار قیمت دارد. با این‌حال برای خرید، فروش و نگهداری آن به کیف پول تتر نیاز خواهیم داشت. با توجه حجم معاملات زیاد تتر در بازار ارزهای دیجیتال کیف پول آن مورداستفاده بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه یک کیف پول تتر trc20 تهیه کنید.

انواع کیف پول‌های تتر

کیف پول تتر یک نوع ولت دیجیتال محسوب می‌شود که برای ذخیره، انتقال و دریافت ارز دیجیتال USDT مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور کلی این کیف پول‌ها یک ابزار مفید برای افراد به‌منظور ذخیره‌سازی، دریافت و انتقال هستند.

کیف پول تراست

برخی کیف پول‌ها نیز از ویژگی‌هایی نظیر تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف به یک‌دیگر و امکان استیکینگ بهره می‌برند. پس از خرید تتر این امکان را دارید تا یکی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری آن را که تراست ولت نام دارد، انتخاب کنید. از سایر کیف پول‌های مناسب برای نگهداری تتر می‌توان به مای اتر ولت، امنی ولت، تتر والت، کوینومی، اکسودوس و… اشاره کرد.

تراست ولت چیست؟

کیف پول تراست اولین بار در سال 2017 توسط ویکتور رادشنکو معرفی شد. صرافی بایننس نیز از سال 2018 آن را تحت مالکیت خود درآورد. با توجه‌به غیرمتمرکز بودن این کیف پول، شما برای استفاده از آن نیاز به واردکردن ایمیل یا شناسه کاربری ندارید. تراست ولت یک کیف پول موبایل ایمن و منبع باز برای ذخیره دارایی‎های دیجیتال است.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و… را ذخیره، ارسال و دریافت کنند. به‌طور کلی تراست ولت برای افرادی که به‌دنبال یک کیف پول با رابط کاربری ساده هستند، بسیار مناسب خواهد بود. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد برای مدیریت بهتر دارایی‌های خود داخل این اپلیکیشن چند ولت با آدرس‌های مختلف داشته باشید.

کیف پول تراست

مزایای کیف پول تراست

از جمله مزایای تراست ولت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

امنیت بالا

وقتی از این کیف پول برای ارسال یا دریافت ارز دیجیتال استفاده می‌کنید، کلیدهای خصوصی شما هرگز در معرض دید قرار نمی‌گیرند. ضمن آنکه از چندین لایه امنیتی از جمله احراز هویت بیومتریک و دو مرحله‌ای بهره می‌برد.

سهولت در استفاده

رابط کاربری تراست ولت به‌گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن حتی برای مبتدیان نیز بسیار آسان باشد.

پشتیبانی از چندین ارز

تراست ولت از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. بنابراین امکان ایجاد کیف پول‌های مختلف برای نگهداری دارایی‌های خود را خواهید داشت.

هزینه کم

با توجه‌به پشتیبانی این کیف پول از بلاکچین‌های مختلف، شما می‌توانید از بلاکچین‌هایی با هزینه کمتر برای معاملات خود استفاده کنید.

پشتیبانی از سیستم‌های مختلف

تراست ولت بر روی سیستم‌های عامل مختلف مانند iOS و اندروید قابل نصب است.

قابلیت اطمینان

این کیف پول توسط تیم توسعه‌دهنده باتجربه‌ای پشتیبانی می‌شود که به‌طور مداوم نرم‌افزار را بهبود می‌بخشند.

ادغام با چندین صرافی

با توجه‌به ادغام تراست ولت با چندین صرافی، شما امکان تبدیل دارایی‌های مختلف به یک‌دیگر را خواهید داشت. به‌عنوان مثال شما پس از خرید تتر در صورت نیاز می‌توانید آن را به دارایی‌های دیگری تبدیل کنید.

پشتیبانی از توکن‌های NFT

شما این امکان را دارید تا توکن‌های NFT خود را در کیف پول تراست نگهداری کنید و با دیگران به مبادله بپردازید.

نحوه ساخت کیف پول تتر TRC20 در تراست ولت

برای ساخت کیف پول تتر از نوع TRC20 مراحل زیر را انجام دهید:

حداکثر زمان انجام 10 دقیقه

نصب کیف پول تراست

در ابتدا باید اپلیکیشن تراست ولت را از یک منبع معتبر مانند گوگل پلی دانلود و نصب کرد. برای نصب نسخه اندروید اینجا را کلیک کنید.

ایجاد کیف پول

پس از نصب و اجرای نرم‌افزار در مرحله اول دو گزینه Create a new wallet و  I already have a wallet نمایش داده می‌شود. شما برای ساخت اکانت جدید باید روی گزینه اول کلیک کنید.

در مرحله دوم قوانین استفاده از کیف پول را نشان می‌دهد و شما باید با زدن تیک در پایین صفحه و انتخاب گزینه Continue آن‌ها را بپذیرید.

سپس در این قسمت از شما می‌خواهد عبارات بازیابی را که در مرحله بعد نمایش داده می‌شود، در اختیار دیگران قرار ندهید. شما نیز با زدن تیک و انتخاب گزینه Continue این شرایط را می‌پذیرید.

در این مرحله از ساخت کیف پول تتر برای شما یک لیست از عبارات بازیابی به نمایش درمی‌آید که شما باید آن را در جای امن نگهداری کنید.

در صفحه اصلی کیف پول تراست به‌صورت پیش‌فرض ولت‌های بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین همراه با موجودی آن‌ها به شما نمایش داده خواهد شد.

شما برای افزودن تتر باید روی گزینه موجود در قسمت بالا سمت راست ضربه بزنید. در این قسمت توکن‌های که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند قرار دارند.

سپس در قسمت سرچ عبارت Tether را جست‌وجو کنید. تترهای مختلف با بلاکچین‌های موجود نمایش داده خواهند شد.

انتخاب تتر در بستر ترون

شما برای انتخاب تتر در بستر ترون باید گزینه TRC20 را انتخاب کنید. بدین ترتیب تتر به کیف پول تراست شما اضافه می‌شود.

حال برای دریافت تتر وارد صفحه اصلی تراست ولت خود شوید و گزینه تتر را برگزینید. سپس در صفحه بعد جهت دریافت تتر گزینه Recieve را بزنید. در این بخش آدرس کیف پول تتر خود را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید این آدرس را کپی و برای شخص موردنظر بفرستید.

برای ارسال نیز باید گزینه Send را برگزینید و سپس در صفحه جدید آدرس کیف پول مقصد و مقدار تتر واریزی را وارد کنید. از آنجایی که تتر TRC20 بر بستر ترون است، شما برای پرداخت کارمزد تراکنش به مقداری ترون در کیف پول خود نیاز دارید.

در نتیجه کاربران با استفاده از ویژگی‌های امنیتی تراست ولت و رابط کاربر پسند آن، این امکان را دارند تا تتر خود را به راحتی ارسال و دریافت کنند. در عین حال بر وجوه خود تسلط کامل داشته باشند.

شبکه انتقال ارز دیجیتال TRC20 چیست؟

شبکه TRC20 برای انتقال و تبادل توکن‌های مبتنی بر ترون استفاده می‌شود. ارزهای دیجیتال اصلی این شبکه ترون، بیت تورنت، وینک و جاست هستند. با این‌حال حداکثر حجم معاملات این شبکه مربوط به تتر است. کاربران امکان استفاده از این شبکه را با کیف پول‌هایی مانند تراست ولت، ترون لینک و مای اتر ولت دارند. از جمله مزایای این شبکه می‌توان به سرعت بالا، هزینه کم و امکان توسعه آن اشاره کرد.

کیف پول trust

مدت زمان انتقال وجوه به کیف پول تتر در تراست ولت

مهم‌ترین مسئله در مدت زمان انتقال وجوه به کیف پول تتر در تراست ولت انتخاب شبکه برای این تراکنش در نظر گرفته می‌شود. به‌عنوان مثال شبکه‌هایی مانند اتریوم به‌دلیل ازدحام زیاد شاید چند ساعت طول بکشد. در حالی که بلاکچین‌هایی مانند ترون، بایننس و سولانا سرعت بسیار بیشتری دارند. علاوه‌براین نرخ تراکنش این شبکه‌ها نیز کمتر خواهد بود. البته سرعت اجرای عملیات در صرافی مربوطه نیز در زمان انتقال تاثیر بسیار زیادی دارد.

کیف پول تتر TRC20

جمع‌بندی

تراست ولت یکی از پرطرفدارین کیف پول‌های موجود در جهان است که میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول امکان ساخت چند ولت با آدرس‌های مختلف داخل آن خواهد بود. بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید یک کیف پول تتر روی تراست ولت بسازید و به‌منظور دریافت تتر، آدرس آن را برای فرد موردنظر ارسال کنید. با توجه‌به سرعت بالا و هزینه کمتر تراکنش روی شبکه TRC20 معمولا از آن برای انتقال تتر استفاده می‌شود.

5 5 رای
امتیاز مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی در
guest
0 دیدگاه
بازخوردهای درجا
دیدن همه نظرات