افتتاح حساب وب مانی رایگان

  • تالارارز
  • شنبه ۷ دی ۱۳۹۸
, ,

در این مقاله قصد داریم به آموزش افتتاح حساب وب مانی بپردازیم. وبمانی یکی از کیف پول های معتبر با بیش از ۴۰ میلیون کاربر و ۱۰۰ هزار پذیرنده در سرتاسر دنیا می باشد. با استفاده از وبمانی شما نیازی به داشتن کارت های اعتباری ویزا یا مسترکارت برای خرید های آنلاین ندارید.

هر حساب وبمانی تعداد کیف پول با واحد های پولی متفاوت مانند دلار، یورو، روبل دارد که هر کیف پول با یک حرف انگلیسی شروع می شود. به عنوان مثال، کیف پول های دلاری با حرف Z شروع می شود.

نحوه افتتاح حساب وب مانی

افتتاح حساب وبمانی دارای 7 گام می باشد که توضیح هر گام در ادامه آورده شده است.

مدت زمان ساخت حساب وبمانی: 10 دقیقه

  1. ثبت شماره موبایل

    برای افتتاح حساب وبمانی شما می بایست وارد سایت وبمانی شوید (برای ورود به سایت وبمانی کلیک کنید) پس از ورود بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید. اگر شما از تلفن همراه برای افتتاح حساب استفاده می کنید وبمانی لینک نصب اپلیکیشن را به شما نشان میدهد. برای آموزش افتتاح حساب وبمانی از طریق اپلیکیشن وبمانی، اینجا را کلیک کنید.
    در صفحه باز شده می بایست تلفن همراه خود را وارد کنید. از لیست کشورها، ایران را انتخاب کرده و سپس شماره خود را بدون وارد کردن صفر وارد کنید. افتتاح حساب وبمانی

  2. وارد کردن کد تایید

    پس از وارد کردن کدی که از سمت سایت وبمانی برای شما ارسال شده است دکمه ادامه یا continue را کلیک کنید.
    آموزش افتتاح حساب وبمانی، دریافت کد تایید

  3. تعیین رمز عبور

    در این قیمت می بایست رمز عبوری را تعیین کنید. این رمز می بایست حداقل ۵ حرف، انگلیسی باشد و نباید بیش از ۲۹ حرف باشد.
    سپس مجدد آن را وارد کنید و در آخر گزینه I Accept… را چک مارک کرده و دکمه ادامه یا continue را کلیک کنید.
    آموزش افتتاح حساب وبمانی، تعیین رمز عبور

  4. ایجاد کیف پول وبمانی

    در اینجا حساب وبمانی شما ایجاد شده است و اکنون نیاز به داشتن کیف پول جهت نقل و انتقالات هستید. در اینجا پیامی به شما نمایش داده می شود که شما می بایست بر روی گزینه continue کلیک کنید.
    آموزش افتتاح حساب وبمانی، ایجاد کیف پول

  5. انتخاب کیف پول دلاری WMZ

    در این قسمت، لیست کیف پول هایی را که می توانید افتتاح کنید را برای شما نمایش می دهد. برای افتتاح کیف پول دلاری شما می بایست گزینه WMZ را انتخاب کنید.
    آموزش افتتاح حساب وبمانی ایجاد کیف پول دلاری

  6. پذیرش شرایط و قوانین

    در این مرحله شرایط و قوانین استفاده از کیف پول دلاری را به شما نمایش می دهد که شما می بایست بر روی گزینه I Accept کلیک کنید و چک مارک آن را روشن کنید و سپس دکمه ادامه یا continue را کلیک کنید.
    آموزش افتتاح حساب وبمانی، پذیرش شرایط استفاده از کیف پول دلاری

  7. کیف پول ساخته شد

    تبریک می گوییم! شما هم اکنون حساب وبمانی و کیف پول خود را ساخته اید. کیف پول شما با حرف Z شروع می شود که برای مشاهده موجودی و تاریخچه تراکنش ها می توانید بر روی کیف پول تان کلیک کنید.
    آموزش افتتاح حساب وبمانی، اتمام ثبت نام

نکته مهم: حتما WMID خود را یادداشت کنید. WMID شناسه شما در سیستم وبمانی می باشد که برای ورود به آن نیاز دارید.

کیف پول وبمانی
کیف پول وبمانی

نکات مهم

  • برای ورود به اکانت کاربری از شماره موبایل خود با فرمت …۹۸۹۳۵+ استفاده کنید.
  • شناسه کاربری در وبمانی شما (WMID) پس از ورود در بالا سمت راست قرار دارد. حتما WMID خود را یادداشت کنید.
  • کیف پول وبمانی شما با حرف Z شروع می شود. برای نقل و انتقالات به این شماره نیاز دارید. این شماره تقریبا شبیه شماره کارت یا شماره حساب شما می باشد.
  • محدودیت کیف پول وبمانی در این مرحله روزانه ۱۰۰ دلار، هفتگی ۳۰۰ دلار و ماهانه ۵۰۰ دلار می باشد. این محدودیت ها شامل هم واریز و هم برداشت، مجموعا باهم می باشد. جهت افزایش این محدودیت می بایست گذرنامه خود را به وبمانی ارسال کنید یا به اصطلاح، اکانت خود را فرمال کنید. جهت آموزش فرمال کردن وبمانی اینجا را کلیک کنید.
  • برای هر بار انتقال ارز، وبمانی یک پیامک تایید برای شما ارسال می کند که بابت آن پیامک، مبلغی از حساب شما کسر می کند. برای جلوگیری از این کار، شما می بایست روش تایید تراکنش خود را به ENum تغییر دهید. برای آموزش فعال سازی ENum اینجا را کلیک کنید.
  • جهت فارسی کردن رابط کاربری، پایین صفحه، از لیست باز شونده، زبان فارسی را انتخاب کنید.

اگر نیاز به شارژ اکانت وبمانی خود دارید می توانید سفارش خود را از طریق سایت تالار ارز ثبت نمایید و از مزیت های آن از جمله شارژ آنی، سهولت در احراز هویت و با بهترین قیمت و بدون کارمزد اضافه بهره ببرید.

4.8 16 رای
امتیاز مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی در
guest
5 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر رای ترین
بازخوردهای درجا
دیدن همه نظرات