WES – ارزیابی مدرک تحصیلی

  • تالارارز
  • سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
, ,

در صورتی که قصد پذیرش از دانشگاه های خارجی یا مهاجرت شغلی را داشته باشید، می بایست مدرک تحصیلی تان را برای ارزیابی به دانشگاه یا کارفرما ارسال کنید. با توجه به تنوع سیستم های آموزشی و دانشگاه های مختلف، ارزیابی مدرک تحصیلی شما سخت می شود و گاهی نیز به صورت سلیقه ای برخورد می شود. در اینجا نقش اهمیت WES مشخص می شود. در ادامه به اینکه WES چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد صحبت خواهیم کرد.

university
پذیرش دانشگاه ها نیاز به ارزیابی مدارک تحصیلی دارد.

WES چیست؟

WES یک موسسه غیرانتفاعی است که مدارک تحصیلی افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به کانادا و آمریکا را بررسی و ارزیابی می کند. ارزیابی این موسسه توسط بیش از 2500 موسسه آموزشی، دولتی و تجاری در سرتاسر آمریکا و کانادا شناخته شده است. در حقیقت ارزیابی این موسسه یک مقایسه از دستاوردهای تحصیلی متقاضیان و استانداردهای آموزشی در آمریکا و کاناداست.

این گزارش به موسسات آموزشی، کارفرمایان و یا مقامات مهاجرتی کمک میکند تا سوابق تحصیلی شما را بهتر درک کنند. در بسیاری از کشورها همانند ایران سیستم امتیازدهی بین صفر تا 20 است. این درحالی است که در برخی کشورهای دیگر مانند آمریکا و کانادا سیستم ارزیابی با حروف الفبا یا نمره صفر تا چهار است. کار موسسه WES معادل سازی دستاوردهای تحصیلی شما با سیستم ارزشیابی کانادا و آمریکا است.

نحوه اقدام برای ارزیابی WES

ابتدا به سایت ارزیابی wes مراجعه کنید و پس از ثبت نام، یکی از پلن های موجود با توجه به شرایط تحصیلی و یا کاری تان مثل پلن آموزشی، کاری، مهاجرتی و … را انتخاب کنید. سپس مدارکی را که موسسه برای انجام ارزیابی به آن نیاز دارد را تهیه و سپس ارسال کنید. موسسه برای اعتبارسنجی با دانشگاه یا کارفرمای شما مکاتبه میکند. ارزیابی مدارک حدود 3 روز کاری طول می کشد. پس از ارزیابی موسسه WES نتیجه را برای دانشگاه یا کارفرمای مورد نظرتان نتیجه را ارسال می کند.

برای پرداخت هزینه ارزیابی ما می توانیم به شما کمک کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین نرخ هزینه های مربوط به ارزیابی را پرداخت نمایید.

4.6 8 رای
امتیاز مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی در
guest
0 دیدگاه
بازخوردهای درجا
دیدن همه نظرات